13 Ocak 2017 Cuma

MACD Uyumsuzluk ve Stratejiler


Uyumsuzluklar teknik analizde kullanılan en güçlü yöntemlerden biridir. Bu makalede MACD indikatörü üstünde uyumsuzluk ve stratejiler üzerine bir çalışma yapacağız.

Yetmişli yılların sonlarında Gerald Appel tarafından geliştirilen Moving Average Convergence / Divergence oscillator (MACD), mevcut en basit ve en etkili momentum göstergelerinden biridir.

MACD, iki hareketli göstergeyi, hareketli ortalamaları, daha uzun hareketli ortalamayı daha kısa hareketli ortalamadan çıkararak bir momentum osilatörüne çevirir.


Sonuç olarak,MACD, Trend takip ve momentum göstergesi olarak dünyanın en iyi göstergelerinden biridir.

MACD indikatöründe uyumsuzluklar ve gizli uyumsuzluklar çok önemli sinyallerdir.

MACD sınırsız olduğu için RSI gibi aşırı alım ve aşırı satım düzeylerini belirlemek için kullanımda faydalı değildir.

Not: MACD, "Mac-Dee" veya "M-A-C-D" olarak telaffuz edilebilir.








MACD Gizli Uyumsuzluk











.

9 yorum:

  1. Merhaba,
    İhtiyacım olabilecek tüm formasyonları sitenizde bulabildiğim için, ayrıca formasyonlara sürekli dönüp baktığım için, sitenizi günde en az 15 saat sekme olarak açık bırakıyorum. Emeğiniz için teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel yorumlarınız için ben teşekkür ederim.

      Sil
  2. Değerini bilenler için, emek verilmiş güzel bir site hazırlamışsınız elinize sağlık, çok faydalanıyorum.

    YanıtlaSil
  3. çok iyi ve faydalı çalışma tebrikler

    YanıtlaSil
  4. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  5. Gizli uyumsuzlukların gizli adıyla anılmasının sebebi nedir? Verdiği sinyaller güvensiz mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geleneksel Teknik Analiz başlığı altında gizli uyumsuzluklar ile ilgili bilgi verilmiş bence bir göz atılmalı.

      Sil
  6. Ne kadar teşekkür etsem azdır emeklerinize sağlık

    YanıtlaSil
  7. Henüz detaylı inceleme fırsatı bulamadım ama kesinlikle özenli çalışmalar yapmışsınız. Emeğinize sağlık.

    YanıtlaSil